حوزه فعالیت

خدمات مشتریان کم نظیر ما با همکاری نزدیک با مشتریان برای درک نیازهای خاص ایشان، تحقق و با ارائه راهکارهای جامع از مفهوم تا تولید منجر به رفع نیازهای منحصر به فرد مشتریان می گردد.

این که آیا شما در صنعت نیروگاهی، نفت و گاز، هوایی، ریلی و یا هر صنعت دیگری­ هستید که خواستار قطعات فلزی با کارایی بالا است، ما در رویین سازه آماده ­ایم تا نیازهای شما را برآورده کنیم. با پرینت سه بعدی فلزی، می توانیم سطوح جدیدی از آزادی طراحی، سفارشی سازی و عملکرد را برای پروژه های مشتریان ایجاد نماییم.

علاوه بر قابلیت های تولید، درک می کنیم که زمان عنصر حیاتی در محیط کسب و کار سریع امروز است. به همین دلیل، فرایندهای تولید خود را ساده کرده تا سفارشات خود را به سرعت تحویل دهیم. فرآیندهای تولید کارآمد همراه با تکنولوژی پیشرفته، ما را قادر می سازد تا حتی کوتاه ­ترین مهلت­‌ها (فرصت تامین) را بدون به خطر انداختن کیفیت، برآورده نماییم.

رویین سازه هوشمند- حوزه فعالیت(پرینت سه بعدی فلزی)

در طراحی و ساخت قطعات فلزی با روش پرینت سه‌بعدی تخصص داریم و از آخرین فناوری­ ها و تکنیک­‌های پیشرفته برای تولید قطعات فلزی دقیق و پیچیده را به کار گرفته­ ایم. متخصصین مجرب ما متعهد به ارائه نتایج با بالاترین سطح استانداردها می‌باشند و از تولید محصولی با دقت و کیفیت بالا اطمینان حاصل می‌نمایند.